Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:33, 06 Lip 2010 Temat postu: swapik z 2.0 na 2.5d |
|
|
dobra chlopaki potrzebna pomoc ja mam 2.0d 4 biegi a chce wsadzic samo 2.5d bez skrzyni czy bedzie to jezdzic a jak nie to co brac skrzynie i wał do tego z dyfrem od 2.0 bedzie dobrze?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 16:37, 06 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
niech sie kubek wypowie on robil identycznego swapa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:57, 06 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dawac go ha na spowiedz i niech opowiada
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:28, 07 Lip 2010 Temat postu: szczepan jednostki |
|
|
z 2.0 na 2.5 d musisz kolego zmienic dyfer przednia czesc walu patyki od skrzyni i oczywiscie grzacza swiczek bo w 2.5 masz 5 garen w razie bardziej obrazowej porady zapraszam na pw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:28, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jeździć na pewno będzie a jak nie ruszasz skrzyni to spoko odpadnie ci wymiana wału dyfra półosiek
jak byś mieniał skrzynię na 5tkę to już inna zabawa : wał półośki dyfer byłyby do wymiany
ale czy się opłaca zmiana z 2,0 na 2,5 rozumiem że to manuał
osobiście robiłem swap z 3,0B na 2,0D automat to tu było od groma roboty
wszystko trzeba było wymienić wał, dyfer , półośki , wydech
o zabawie w elektryce nie wspomnie
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:33, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:38, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
zmieniam bo ten motor sie konczy juz powoli i taniej kupic drugi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:54, 09 Lip 2010 Temat postu: kolego |
|
|
kolega sie myli bo skrzynia jest ta sam a wlasnie przelozenie dyfra jest wazne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:41, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie szybkie pytanie rura za co kolektor do neij wchodzi podejdzie z 2.0??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:01, 12 Lip 2010 Temat postu: Re: kolego |
|
|
Prezes napisał: | kolega sie myli bo skrzynia jest ta sam a wlasnie przelozenie dyfra jest wazne |
przełożenie dyfra jest najważniejsze - więc wymiana dyfra jest bezdyskusyjna ...!!!!
ciekaw jestem czy przy wymianie dyfra nie okaże się że nie pasuje krzyżak (łączenie) wału -skrzyni dyfra
wtedy półośki będą też do wymiany ..ale to tylko moje gdybanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:14, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dyfrem sie teraz nie martwie bardziej mysle o tym tlumiku zeby go poskladac i moc jezdzic a nie oleju dolewac bo z uczelki pod glowica cieknie, to co bedzie kolektor wydechowy od 2.5 pasowac do rury od pierwszego tlumika pasowac te łączenie ? a po co dyfer zmieniac skoro skrzynia ta sama zostaje narazie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:08, 13 Lip 2010 Temat postu: 2.5 |
|
|
koleg uruchom troche jedynaczke przeciesz caly czas tolkuje ze dyfer ma znaczeie a nie zadna tam skrzynia dlatego skrzyna kazda ma te same przelozenia we wszystkich pojemnosciach a dyfry sa ruzne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:59, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Koledzy koledzy zaczekajcie, wypowiem się i ja gdyż robiłem takie numery. Co się okazuje ? Skrzynia ma te same przełożenia w dieslach mercedesa, moze w 300D albo 300TD jest inna z tego co pamiętam, a 200D i 250D do 250TD sa takie same. Skrzynia, wał zostaje bo silnik jest dłuższy do przodu, tak jakby ktoś wsadził dodatkowo cylinder z przodu. Ja zostawiłem dyfer z 200D. Dlaczego? Przyspieszenie miał leprze bo był krótki, ale v-max się kończył na około 200km/h. Więc wkładaj sam silnik śmiało
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:16, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę, że 200 km/h to dość na diesla. I tak pewnie spalanie wzrasta wtedy do 10+ l/100 km
Co do skrzyni to mają takie samo przełożenie. Różnią się tylko diesla i benzyny przełożeniem między sobą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:38, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no i tak jest silnik zmieniony cos troche sprzeglo dziwnie bierze ale moze bedzie dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
krynas007
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: woj.Podlaskie
|
Wysłany: Nie 11:58, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
kubek napisał: | Przyspieszenie miał leprze bo był krótki, ale v-max się kończył na około 200km/h. |
kubek jesteś pewny że się nie pomyliłeś ?? przecież to niemożliwe chyba że miałeś pod maską 300d Turbo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
200d latakismy po 170;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krynas007
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: woj.Podlaskie
|
Wysłany: Nie 23:08, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ze znajomym 420e zamykaliśmy licznik .......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krynas007
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: woj.Podlaskie
|
Wysłany: Sob 12:29, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
podłącze się pod temat orientuje się ktoś jakie przełożenie mostu miał w124 250D 20v ?? silnik po 93r ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:11, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wg moich informacji to
w manulalu 1:3.91 lub 1:3.92 w zaleznosci od winu
a w automacie Asd 1:3.67 Abs 1:3.46
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|