Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:57, 26 Maj 2010 Temat postu: oznaki padniętej przepływki |
|
|
Witam
Jakie są oznaki padniętej przepływki
Może opiszę objawy:
Na rozgrzanym silniku na postoju przy D auto rzuca obrotami sinusoidalnie w następujący sposób... z normalnych skaczą na ok 1500 i spadają na 500 i następnie wracają do normy i za chwilę to samo... przy P i N zakres skoków jest większy...
Stało się to ostatnio więc podjechałem na Gedymina a tam "Magicy" postawili na przepływkę po podłączeniu do "komputera"...
Więc pytanie czy to na 100% będzie przepływka ??? Pytalem się ich na 100% więc mówią że tak... Jednak wolę się poradzić większego grona...
Nowa kosztuje 1235zł więc nie chce wydać takiej kasy bez sensu...
Może ma ktoś sprawną do M111 2,2 na sprzedaż lub do sprawdzenia
Proszę o burzę mózgów... jak naprawię to wpadnę na motoforum na PB
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
miki
Administrator
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:47, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a jak jest podczas jazdy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:50, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się że normalnie... ciężko mi określić bo mercem mało latam a na co dzień jeżdżę tymczasowo passatek 130 KM więc moje odczucia mogą być różne... chciaż jak ostatnio wsiadłem to pomyślałem że jakiś mułowaty się zrobił...
dodam jeszcze że auto zgasło mi 2 razy...
na gedymina odpieli mi przepływkę i powiedzieli że nie będzi szarpać... jednak podpiąłem ją z powrotem bo auto ciągle gasło...
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 16:36, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pussey
Windykator
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: obecnie Białystok
|
Wysłany: Śro 18:22, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
najlepiej by było na podmiankę
z instalacją wszystko ok ? nic nie poprzecierane ?
spalanie wzrosło?
za przepływką dolot szczelny ?
nie wiem czy u Ciebie coś to da, ale w 210tkach pomagało wyczyszczenie przepływki, tylko trzeba to umiejętnie żeby nie zabić...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
miki
Administrator
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:56, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
adi - jedz do inpolu, podepna pod kompa i powiedza dokladnie co jest nie tak (nie jak na gedymina ze sprawdzaja tyko bledy i je kasuja) w inpolu sprawdza przebieg wszystkich impulsow i wartosci rzeczywiste z przeplywki i bedzie wiadomo czyja to wina.
moze to byc rowniez dobrze przepustnica i sonda lambda - bo ich praca wplywa na skladowe wartosci z przeplywki... no i piekielna wiazka moze sie sypac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 7:19, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dolot jest szczelny, suchy... przepływki nie ma potrzeby czyścić bo jak wczoraj wszystko po rozkręcałem to tam nawet kurzu nie ma... prz4epływka jest czysta, sucha i szczerze to nie wydaje mi się aby siedziała... szybciej stawiałbym na instalację ze się sypie...
sonda była wcześniej wymieniana bo uważali że trzeba... a dla mnie się wydaje że stara była dobra...
miki gdzie jest ten inpol ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:54, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | BOSCH AUTOSERWIS INPOL SP Z O.O.
ul. Gen. Władysława Andersa 38
15-113 Białystok
os. Jaroszówka
Telefon: 85 653 83 03
Telefon kom.: 506 009 004
E-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
WWW: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:19, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
robił ktoś to ??? ile ta przyjemność kosztuje ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
miki
Administrator
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:04, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Adi - jedz i powiedz ze chcesz z szefem pogadac (Fliszkiewicz) powolaj sie na mnie i nie zedra z Ciebie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 0:06, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
miki napisał: | adi - jedz do inpolu, podepna pod kompa i powiedza dokladnie co jest nie tak (nie jak na gedymina ze sprawdzaja tyko bledy i je kasuja) w inpolu sprawdza przebieg wszystkich impulsow i wartosci rzeczywiste z przeplywki i bedzie wiadomo czyja to wina.
moze to byc rowniez dobrze przepustnica i sonda lambda - bo ich praca wplywa na skladowe wartosci z przeplywki... no i piekielna wiazka moze sie sypac. |
Ludzie z całym szacunkiem bzdura , goni bzdurę ! Z całym szacunkiem nawet komentować nie mam chęci ! Nie dziwne że to forum umiera , porady są beznadziejne ! Totalne głupoty !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
miki
Administrator
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:09, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
uzasadnij prosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krynas007
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: woj.Podlaskie
|
Wysłany: Wto 22:13, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
mam przepływomierz z e280 jeśli pasuję to mogę tanio oddać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |