Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zenus161
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Obecnie Białystok
|
Wysłany: Pią 20:59, 30 Mar 2012 Temat postu: 190 1.8 komputer sterownik |
|
|
Witam, mam pytanie gdzie w 190 znajduje sie komputer albo sterownik ( jak kto woli) i jak sprawdzic czy jest on sprawny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
madman84
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:57, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Za akumulatorem masz osłonę plastikową, pod nią przekaźnik sterujący pompką paliwa i elektroniczny sterownik zapłonu. Ten pierwszy czasem lubi się skończyć, natomiast drugi jest raczej elementem nieawaryjnym...
Powiedz co chcesz sprawdzać, może ktoś coś podpowie więcej. W 201 nie jest raczej mocno skomputeryzowany, więc bądź dobrej myśli. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zenus161
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Obecnie Białystok
|
Wysłany: Nie 14:30, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Opisze problem moze ktos cos podpowie.
Auto zajebiscie duzo pali w miescie, w trasie normalnie.
Przy opdalaniu trzebo nieraz dlugo pokrecic zeby silnik "zalapal"
Rano gdy silnik zimny to musze trzymac noge na gazie i utrzymywac mu ok 2 tys obrotow bo silnik zaczyna nierowno pracowac i gasnie, a jak juz zgasnie to trzeba dlugggo krecic zeby zapalil.
Na benzynie tak jakby sie przydusza jak daje mu gazu, natomiast na lpg normalnie wchodzi na obroty.
Dodam ze swiece, przewody i kopulka sa nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
madman84
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:48, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
błysnę intelektem, a co!?!
na mój gust 3 tematy do obejrzenia:
1) czujnik temperatury odpowiedzialny za włączanie/wyłączanie wtryskiwacza rozruchowego
2) nieszczelności w układzie dolotowym
3) nastawnik wolnych obrotów (nazywany silnikiem krokowym)
P.S. możliwe, ze problem jest w ciśnieniu paliwa w układzie zasilania, lub jego cofaniu przez zaworek "jednokierunkowy", skoro po postoju musisz długo kręcić. z moich obserwacji wynika, że sprawny k- jetronic pali nawet w mrozy na tzw. pół obrotu rozrusznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zenus161
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Obecnie Białystok
|
Wysłany: Pon 20:37, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
2 punkt raczej nie. Ale za to 1 i 3 jak najbardziej mozliwy
Znasz kolego moze jakis warsztat albo kogos kto tomoglby zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
madman84
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:06, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
zadzwoń do mnie, codziennie rano między 9 a 12 mam czas, to podjadę, spojrzę i ewentualnie powiem, gdzie podjechać, żeby z torbami Cię nie puścili.
Pozdrawiam
tel.504873360
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zenus161
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Obecnie Białystok
|
Wysłany: Wto 6:24, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
o to chodzi ze ja mam czas tylko w niedziele albo sobota popoludniu. Bo tak to od 6.30 do 18 pracy ale jakos sie bedziemy kontaktowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|