|
Podlaski Klub Mercedes Benz
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:24, 22 Lis 2010 Temat postu: Budyń TAXI w202 96' - Robert ;) |
|
|
Witajcie ponownie Mercmaniaki Chciałbym zaprezentować wam moją nową gwiazdę, tym razem jest to C-klasse w202 w kolorze kości słoniowej (budyń).
Trochę historii:
Auto wyprodukowane w 1996 roku, w Niemczech jeździło na taxi przez 2 lata. Pod koniec 1998 roku został ściągnięty do Polski, miejscowość Mamlicz (mała wioska) w kujawsko-pomorskim. Tam jeździł jako prywatny samochód, nie na taxi. Na budziku jak kupowałem miał 242 tys km, teraz aktualnie ma 253 tys km. Wiadomo jak to jest z przebiegami w Mercedesach, czasem nie chce się wierzyć, że ma tyle w kołach, ale patrząc po eksploatacji to obstawiam dość realny przebieg. Kupiłem go pod koniec czerwca bieżącego roku i służy mi bezawaryjnie.
Wyposażenie:
- 2x AirBag,
- Elektryczne szyby przód,
- Elektryczne lusterka,
- Skrzynia automatyczna,
- Półautomatyczna Klimatyzacja,
- REST,
- Elektrycznie składane zagłówki,
- Elektryczne zamykanie auta,
- Pilot na podczerwień,
- Centralny zamek,
- Podłokietnik na szyfr,
- Nagłośnienie Blaupunkt,
- Antena oryginalna ze wzmacniaczem,
- Skórzana kierownica, gałka zmiany biegów, podłokietnik i fotele.
Więcej wyposażenia, niżej w VINie.
VIN DECODER:
Model Name: C 220 Diesel
Silnik: 60491002016316 ( 220D )
Skrzynia: 72242603965065 (automatyczna)
Światła: VALEO
Kolor auta: 623
Kolor tapicerki: czarna mb-tex skóra ekologiczna
Wyposażenie:
100A - czarna mb-tex skóra ekologiczna,
240 - zewnętrzny czujnik temperatury,
248 - tylne siedzenia z zintegrowanym fotelikiem dziecięcym (od 01.06.1993)
260 - likwidacja oznaczeń na tylnej klapie
280 - kierownica (390mm) i drążek zmiany biegów obszyte skórą
333 - specjalna konsolka dla taxi (od 01.09.1985)
355 - antenna dla radia taxi na lewym tylnym błotniku (od 01.10.1995)
404 - ortopedyczny fotel kierowcy (do 31.12.1995) lub wyprofilowane oparcie fotela kierowcy (od 01.01.96)
420 - automatyczna skrzynia biegów (4) z Kick-Down
450 - taksówka
561 - przedni lewy fotel wzmacniany
562 - przedni prawy fotel wzmacniany
580 - klima półautomatyczna Tempmatic
583 - przednie elektryczne szyby
593 - wszystkie szyby atermiczne, tylna ogrzewana, szkło bezpieczne jednowarstwowe, pasek przeciwsłoneczny
673 - akumulator o zwiększonej pojemności
806 - zmiana roku modelu, ostatnia cyfra wskazuje nowy rok modelu (np. 1998 to kod 808)
837 - gumowe maty
921 - wersja na ester metylowy oleju roślinnego
934 - taxi: alarm dla taksówkarzy (od 01.11.1972)
980 - książka rejestracyjna i numer dopuszczenia do ruchu na tabliczce znamionowej
FOTO:
Zdjęcia robione na szybkiego, niedługo wstawię więcej szczegółowych fotek.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 13:54, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pussey
Windykator
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: obecnie Białystok
|
Wysłany: Pon 23:24, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
kurde jaki wypasior -możesz bez obaw zasuwać na bio , klima, bajery, że fiu fiu...
o ile się nie mylę te wersje miały obniżoną moc żeby nie wysilać jednostki i właśnie żeby dawały rade na biopaliwku - kiedy na żywo można zobaczyć ?
te wzmacniane fotele, i silnik ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:47, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Masz rację Pussey mogę jeździć na bio-paliwku, ale jest zbyt drogie (chyba z 20 groszy różnicy mniej na litrze miedzy normlanym paliwem), aby je tankować, a podobno spala auto z litr więcej jak jest naprawdę to nie próbowałem. Tankuje na sprawdzonych stacjach Statoil, Orlen. Co do mocy to nie wiem jak to jest, ale 95 koni naprawdę daje radę jak na tą budę, na trasie też ładnie pomyka. Na niemieckiej autostradzie testowałem to poszedł 180 km/h, ale musiałem zwolnić bo było ograniczenie, ale pod pedałem zostało jeszcze troszeczkę zapasu
Wiele słyszałem o C-Klasach, że są słabe itp. ale teraz mam swoje zdanie i naprawdę polecam te auto.
Na żywo będzie można zobaczyć na spocie w pierwszą niedzielę grudnia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
krynas007
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: woj.Podlaskie
|
Wysłany: Wto 23:59, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
bardzo ładna C klasa przewidziane jakieś modyfikacje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pussey
Windykator
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: obecnie Białystok
|
Wysłany: Śro 11:52, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hehe, może inaczej ;
przystosowanie twojego samochodu do BIO z pewnością pozwoli dłużej jeździć na naszym niskojakościowym paliwku...
2,2D słynie z usterkowości pomp paliwa (głównie nieszczelności) powodowane przez interakcje paliwa z tworzywem użytym do produkcji uszczelnień owej pompy - masz ten problem wyeliminowany przez producenta
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pussey dnia Śro 11:54, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:14, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
fajna C klaska mialem okazje osobiscie ocenic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:12, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
krynas007 napisał: | bardzo ładna C klasa przewidziane jakieś modyfikacje?? |
Tak jak najbardziej modyfikacje będą, ale to wkrótce coś na pewno wymyślę. Tymczasem parę dni temu "ktoś" pod blokiem wjechał mi w rejestrację przednią i uciekł. Z rana zastałem wgniecioną przez hak rejestrację i połamaną ramkę. Rejestrację wyprostowałem, ale była tak wgnieciona, że zostały ślady Od razu pojechałem do ASO kupiłem nowe ramki, teraz z dalszej odległości mało co widać uszkodzenie
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 16:18, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:56, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Auto sprzedane, temat można zamknąć. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:02, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Za ile poszło I co następne??
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 21:02, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:31, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
o prosze, Panie Robert, moje auto juz wstawione
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|